7 השלבים להגדלת רשימת התפוצה

בעלי עסקים רבים אוגרים מיילים ופרטים נוספים של לקוחות במטרה להשתמש בהם לדיוור וליצירת רשימת תפוצה אפקטיבית. חוק הספאם החדש הותיר ארגונים ועסקים רבים עם בעיה ולכן חשוב לפנות לחברה מקצועית כמו MASTER BUSINESS המציעה דרכים יעילות להגדלת רשימת התפוצה.

7 השלבים לפיתוח ולהגדלת רשימת התפוצה-

  1. הפניית הלקוחות בדיוור ישיר ללינקים, מאמרים, מבצעים וכד'- חשוב להגדיל את אחוזי ההקלקה על קישורים שאתם מצרפים בדיוור הישיר. ניתן להוסיף קישור למבצעים, להנחות והטבות ולידע רלוונטי וחשוב עבור הלקוחות כך שהם יגיעו בסופו של דבר לאתר ואף ישלחו קישור והמלצות לחברים.
  2. הגברת החשיפה ברשתות החברתיות- רשתות חברתיות, לרבות פייסבוק וטוויטר, חשובות להגברת החשיפה לעסק ולהגדלת רשימת התפוצה באופן אפקטיבי. בנוסף, חשוב לפשט את הליך ההצטרפות לרשימת הדיוור.
  3. הגדלת התנועה באתר- חשוב לשלה לינקים בדיוור וכך מגבירים את חשיפת האתר וכן עוזרים לאתר להתקדם במיקום במנועי החיפוש. את המבצעים, ההטבות והמידע החשוב יש לאחסן באתר והלקוחות לוחצים על הקישור בדיוור ומופנים לאתר. באתר יש להוסיף טופס הצטרפות לרשימת התפוצה במספר דפים ולא רק במקום אחד.
  4. פניה אישית לכל לקוח- פניה אישית ללקוחות בדיוור האישי יוצרת קשר אישי, יחסי אמון ואפשרות להעניק ללקוח הרגשה כי הוא חשוב לעסק וכי הוא מיוחד. לכן, מדי פעם יש לשלב מיילים אישיים, מומלץ לשלוח ברכות לימי הולדת ולציון אירועים חשובים וכדומה.
  5. עדכון פרטים ברשימת התפוצה- חשוב לעדכן את פרטי הלקוחות ברשימת התפוצה, להסיר לקוחות עם מילים שגויים אשר חוזרים ומומלץ להוסיף רשימות תפוצה חדשות באמצעות רכישה או שיתופי פעולה.
  6. התמקדות ופילוח בקהלי יעד- מעקב תכוף אחרי הסרות מרשימת התפוצה ילמד אתכם האם אתם פונים לקהל יעד פוטנציאלי ונכון. במידה ואין כמעט הסרות מהרשימה הרי אתם פונים לקהל יעד ממוקד ואתם בדרך הנכונה.
  7. שליחת תכנים מגוונים- חשוב לא להתמקד רק בשליחת תכנים שיווקיים אלא יש לשלוח מידע רלוונטי ללקוחות, מידע בעל ערך מוסף היוצר עניין וגורם לשיתופים ולכניסה לאתר העסק וכדומה.