קידום אתרים

קידום אתרים נועד למקם גבוה ככל האפשר את האתר שלכם בין התוצאות במנועי החיפוש, ובראשם מנוע החיפוש הפופולארי ביותר- גוגל. באמצעות מגוון שיטות וכלים מתקדמים פועל מקדם האתרים על מנת להביא את האתר למקום גבוה בדף הראשון של מנועי החיפוש. על מנת לקדם א האתר באופן אפקטיבי נהוג להכין מסמך אפיון לקוח וקובעים יחד עם הלקוח מהם העדים, מגדירים תקציב ולאחר מכן עורכים אופטימיזציה של האתר. לרוב , יש לשדרג את האתר כדי להתאים את קוד האתר למנועי החיפוש, יש לכתוב תכנים מקוריים ואיכותיים, יש לערוך חקר מילות וביטויי מפתח לקידום ולאחר בדיקת המתחרים והבנת תחום הפעילות של העסק מתחילים לקדם את האתר במגוון כלים.

קידום אורגני ו/או ממומן

חשוב לקדם כל אתר על מנת לחשוף אותו בפני קהל לקוחות רחב אך ממוקד ואיכותי. יש שתי שיטות עיקריות לקידום האתר= קידום ממומן באמצעות קמפיין PPC וקידום ארוגני. קידום אורגני אורך זמן רב וחשוב לבצע אותו רק בעזרת חברה מקצועית ומנוסה בתחום. ככל שהאתר שלכם יופיע במיקום גבוה יותר בין תוצאות החיפוש כך תזכו לתנועה גדולה יותר לאתר ומכאן הדרך קצרה להצלחה העסקית ולהכנסות גבוהות יותר. כאמור, יש לבצע אופטימיזציה של האתר על מנת לספק מענה מקצועי ואיכותי לגולשים שיגיעו לבקר באתר. ממשק ידידותי,  תוכן מקורי ומעניין, גרפיקה מקצועית ורענון התכנים באתר יגרמו לגולשים לשהות זמן ארוך באתר, נושא חשוב על מנת לקבל נקודות זכות ולמיקום גבוה יותר.

פעילות במספר חזיתות

על מנת לקדם את האתר בהצלחה יש לפעול במספר פלטפורמות ובהם במדיה החברתית, ביו טיוב, באינדקסים מקצועיים ובאתרי מפתח רלוונטיים לעסק. בנוסף, ניתן לפרסם באמצעות באנרים בפורטלים ובאתרים מקצועיים, להכין רשימת תפוצה עם קישור לאתר ולהפיץ באינטרנט ובמדיה החברתית תמונות וסרטונים הקשורים לעסק ותורמים להגברת התנועה לאתר. בנוסף, ניתן להיעזר בפרסום מבצעים ותחרויות נושאות פרסים וחשוב לספק מידע בעל ערך לגולשים על מנת שאלו יחזרו לאתר וישהו בן זמן רב.